Godina proizvodnje: 2011
Trajanje: 72 minute
Tehnika: digibeta, boja/crno-bijeli
Filmski rod: Igrani film
Režija:
Livaković, Ivan
Produkcija:
Akademija dramske umjetnosti (ADU)
Snimatelj:
Ruljančić Daniel
Sinopsis:
Tri sestre koje tumače Marina Redžepović, Ana Maras i Iva Mihalić priželjkuju bijeg od svoje obitelji u selu Kučkovec u Hrvatskom zagorju. Žele se odvojiti od pasivnog oca (Miloš Vujsić) i arogantne majke (Ljerka Boroša), koja se s podjednako arogantnom susjedom (Jadranka Matković) spori oko vlasništva nad zemljom. Dok susjedi obitelj smatraju čudacima, nasilnicima i bludnicama, pokazuje se da je riječ o fikciji, odnosno o filmu koji u selu snima filmska ekipa u kojoj je i glumac kojeg tumači Goran Bogdan. Na filmskom setu vladaju vrlo loši uvjeti, ekipa je razuzdana i nepouzdana a stvarnost se sve više isprepleće s fikcijom.
Uloge:
Marina Redžepović, Ana Maras, Iva Mihalić, Jadranka Matković, Ljerka Boroša, Goran Bogdan, Miloš Vujsić, Josip Belovarić
Zemlja proizvodnje:
Hrvatska
Scenarij:
Ivan Livaković
Glazba:
Montaža:
Maida Srabović
Scenografija:
Ivan Livaković, Daniel Ruljančić, Katarina Pilić
Kostimografija:
Katarina Pilić
Komentar:
Dugometražni igrani prvijenac scenarista i redatelja Ivana Livakovića eksperimentalni je film o snimanju filma realiziran s autorovom stalnom glumačkom postavom. Riječ je o zabavnom i iznimno energičnom nadrealnom kolažu koji obiluje naturalističkim i apsurdnim te naglašeno ironijski pomaknutim prizorima seksa, nasilja i obiteljskih razmirica, pri čemu se naglašava improvizacija i tendenciozno posve briše granica između fikcije i stvarnosti te glumačkih osobnosti i karaktera likova koje interpretiraju, a pred kamere staje i sam redatelj. Autor je koješta utrpao u film, od snimki trčanja s bikovima u Pamploni i kadrova pomaknutog dokumentarca o proizvodnji i konzumaciji kokaina, do posvete filmu “Kalvarija” Zvonimira Maycuga i nastupa baka mažoretkinja iz reality showa. Rezultat je većinom inventivno i duhovito postmodernističko spajanje “visokog” i “niskog”, metafilmska dosjetka s povremenom naracijom u offu, s tendenciozno komičnim 3D-efektima u sceni vođenja ljubavi te u cjelini s osloncima na ironijsku feminističku vizuru, grotesku i montipajtonovski apsurd kojima se autor spretno, no ne uvijek podjednako domišljato i učinkovito poigrava koječim.
Početak prikazivanja: premijerno na 20. Danima hrvatskog filma u travnju 2011. godine
Nagrade i festivali:
- 20. Dani hrvatskog filma 2011. godine
Ukoliko primjetite netočne informacije ili pak imate ideju kako bi se ovu bilješku moglo unaprijediti, svakako nam javite.